АЛГОРИТМ ПОДАННЯ ЗАЯВИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ ЧИ ПІЛЬГИ ЧЕРЕЗ ВЕБ-ПОРТАЛ ПФУ
Починаючи з 1 грудня 2022 року документи на призначення житлової субсидії та пільги приймаються органами Пенсійного фонду України особисто, або надсиланням їх поштою до сервісних центрів Пенсійного фонду України, а також через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ та мобільний застосунок ПФУ.
Щоб подати документи через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України необхідно:
Зайти на вебпортал електронних послуг ПФУ в особистий кабінет за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) чи ID-банкінгу;
У розділі “Комунікації з ПФУ” обрати “Заява на житлову субсидію чи пільгу” та потрібний пункт: (наприклад, “Заява про призначення та надання житлової субсидії” чи “Заява щодо перерахунку раніше призначеної субсидії”);
Заповнити онлайн-форму, прикріпити сканкопії документів, підписати цифоровим підписом (КЕП) та надіслати її до ПФУ.
Переглянути стан розгляду звернення можна в пункті “Статус звернення” розділу “Мої звернення”.
Довідково.
Також документи на призначення житлової субсидії та пільги приймаються:
- уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації;
- посадовими особами центру надання адміністративних послуг (ЦНАПу);
- через портал “Дія”.