Кочубеївська громада
Херсонська область, Бериславський район

Особливості податкового адміністрування для платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства

Дата: 16.05.2025 08:08
Кількість переглядів: 28

Фото без опису

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що для платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (далі – Платник) на період перебування у відповідному Переліку передбачено особливий порядок адміністрування. Зокрема, за таким платником закріплюється посадова особа територіального органу ДПС – комплаєнс-менеджер (п.п. 69.41.3 п.п. 69.41 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (далі – Порядок) затверджено наказом ДПС від 31.10.2024 № 788. Він регулює механізм закріплення посадової особи, а також консультаційну підтримку платника щодо виконання податкових обов’язків.

Згідно з Порядком (п. 1.6 розд. І), взаємодія здійснюється за вибором Платника: усно; дистанційно (включаючи відеоконференції).

Протягом 5 робочих днів після затвердження Переліку територіальні органи ДПС призначають комплаєнс-менеджера та затверджують його повноваження (п. 2.1 розд. ІІ Порядку). У разі виключення Платника з Переліку або кадрових змін вносяться відповідні коригування упродовж 1–2 робочих днів. Повідомлення про закріплення комплаєнс-менеджера надсилається через електронний кабінет.

Згідно з розд. ІІІ Порядку, взаємодія охоплює:

консультування в зручній формі;

реєстрацію звернень у РМК (тип «ЗКМ»);

використання даних ІКС ДПС та додаткових джерел (особові справи, документи тощо);

надання структурованих, чітких і нормативно обґрунтованих відповідей (у разі потреби – протягом 5 робочих днів);

інформування Платника про наявні ризики, строки декларування та податковий борг;

проведення онлайн-комунікацій (відеоконференції через «Zoom Workplace»).

У разі надзвичайних обставин (форс-мажор, повітряна тривога) онлайн-комунікація переноситься (п. 5.3 розд. V Порядку). Для дотримання конфіденційності відповіді на телефонні звернення надаються після письмової згоди Платника.

Платник має право оцінити якість роботи комплаєнс-менеджера за шкалою від 1 до 10 балів (п. 8.1 розд. VIII Порядку). Електронну форму оцінки (J1325701 або F1325701) подають через електронний кабінет з використанням КЕП/УЕП.

Детальніше: https://tpd.tax.gov.ua.

 

Пресслужба Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь